چگونه مدیر فروش خوبی باشیم؟

هدف : سریعا هدف گذاری کرده و برنامه هدف را مشخص کنید.

مدیریت بحران : در شرایط بحرانی احساسی تصمیم نگرفته و بتوانیم مهارت مدیریت بحران خود را افزایش دهیم.

 نقات قوت و ضعف سازمان را شناسایی کنید : نقات قوت و ضعف سازمان را برسی و تحلیل کرده و از آن‌ها آگاه باشید. نقاط قوت را افزایش دهید و تقاط ضعف را ترمیم کنید. ارتباط مستمر با فروشندگان . با فروشندگان ارتباط مستقیم و دقیقی داشته و آنهارا بررسی و راهنمایی کنید. برای همه کارمندان خود وقت بگذارید.

آموزش : آموزش به کارمندان خود را فراموش نکنید و دائما به آنها بیاموزید.

موفقیت : اگر موفق شدید با فروشندگان درمیان بگذارید. این کار باعث می‌شود آنها انگیزه بیشتری داشته باشند.

تذکر : اگر مشکلی وجود دارد تذکر دهید قبل از اینکه مشکل بزرگتر شود.

منابع انسانی : منابع انسانی خود را شناسایی کنید و با آن‌ها خوب برخورد کرده و به آنها انرژی دهید.

منابع اطلاعاتی : مقصد و بازار خود را بشناسید و برای آن‌ها هدف گذاری کنید.

 مشتری مداری : مشتری‌های خود را به خوبی مد نظر بگیرید آنها مهم‌ترین هدف شما هستند.